pondělí 24. června 2013

Great Gatsby

Musim se pochlubiit, ale poslední dobou jsem vážně happy :-D Sice k tomu nemám nějak konkrétní důvod, ale přeci jen, za 4 dny tu máme zas prádzniny a já si tyhle prázdniny chci doopravdy užít jak nejvíc to půjde :-) Ve škole jsem si známky udržela jak chci a jak jsem potřebovala.. Je toho mnohem víc, ale jsou věci co sem napsat nemůžu (ikdyž bych ráda..) Dneska tu celý den prší - to mi mojí náladu ale nezhorší. Ve škole jsme byli jen tři hodiny a pak šli do kina na Great Gatsby ( Leonardo Dicaprio ). Zezačátku mě to teda vůbec nebavilo tak jsem se rozhodla jít spát, prospala jsem asi půlku filmu a když jsem se vzbudila film se mi začal strašně líbit. (hrála tam moje milovaná písnička od Lany Del Rey :-D) Takže doporučuju se podívat, z konce jsem byla taková zklamaná-smutná, protože jsem si takhle konec nepředstavovala, ale všechno končit happyendem nemůže..Ale Leonardo je tam samozřejmě zase fešák a film určitě stojí za podívanou :-) 

Jinak mam tu konečně ty fotky z Úštěka co jsem slibovala, ani nevíte jak ráda bych tu do podrobna napsala jaký to tam bylo, ale nemůžu :-D Ale bylo to a m a z i n g <3..

                                         Opalovačky a koukání po..                          Voda byla neskutečně teplá a písek přímo vařící  

                                 Když je Vaše hlava stejně velká jako prso kamarádky \ Momentka při kupování smradocha

                                        Ukázka rozdílu mezi našim opálení :-D                                                 Chci zpěět

                                     Naše zásoba na jeden den (bylo toho mnohem víc)              Pivo nemusim, ale tohle ušlo

                                                   No nemiluj jí                                                              Opalovačky

                                                Bez komentáře                                                  Nejlepší kámoš - dement :-*

1 komentář: